Οδηγίες Συμπλήρωσης Ηλεκτρονικού Φύλλου

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΥΛΛΟΥ ΑΓΩΝΑ DSS

Για την σωστή συμπλήρωση του ηλεκτρονικού φύλλου ακολουθούμε τις πιο κάτω διαδικασίες. Το πρόγραμμα είναι ήδη κατεβασμένο στον υπολογιστή

1. Για να μπούμε στο πρόγραμμα πατούμε το εικονίδιο Digital scoresheet.

2. Αν δεν είναι κατεβασμένο το παιχνίδι πατούμε κάτω δεξιά στο Download Game και μπαίνουμε με το connect στο σύστημα της Fiba με κωδικούς username:ΧΧΧΧΧ και password:ΧΧΧΧΧ

3. Βρίσκουμε το παιχνίδι και διπλοπατούμε πάνω του. Στο game successfully added πατούμε ΟΚ.

4. Αφού επιλέξουμε το παιχνίδι μας πατούμε κάτω δεξιά το open game ή διπλοπατούμε πάνω του.

5. Τώρα βρισκόμαστε στο φύλλο αγώνα. Όλες οι πληροφορίες του παιχνιδιού είναι διαθέσιμες αυτόματα. Για προσθήκη στοιχείων ή αλλαγών πατούμε στο πάνω δεξιά edit game. Συμπληρώνουμε όλα τα διαθέσιμα κουτιά στο game info.. Ακόμα και το game number αν δεν είναι συμπληρωμένο. Εκεί που δεν υπάρχει 3ος διαιτητής, κομισάριος, βοηθός σημειωτή τραβούμε γραμμή.

6. Μετά πατούμε στο πάνω δεξιά teams info.. Εδώ εμφανίζονται όλοι οι παίκτες της ομάδας. Μπορεί να εμφανιστούν όλοι ή κανένας. Εξαρτάτε από τον διαχειριστή του server ποιους έχει διαθέσιμους. Σε κάθε ομάδα κάτω δεξιά έχει τα κουμπιά + και -. Με αυτά προσθέτουμε ( + ) ή αφαιρούμε ( – ) παίχτες. Όταν έχουμε την λίστα από τους προπονητές 40 λεπτά πριν το παιχνίδι ετοιμάζουμε και το φύλλο μας. Εδώ να προσέξουμε στο player details πρέπει να συμπληρώνουμε όλα τα στοιχεία του κάθε παίκτη και εκεί που δεν έχουμε δεδομένα να προσθέτουμε δικούς μας τυχαίους αριθμούς, διότι παρατηρήθηκε αν δεν συμπληρώνουμε όλα τα κουτιά μπορεί να χαθούν οι παίκτες, και πατούμε ΟΚ για να μπουν τα στοιχεία του παίκτη. Αν κάποιος παίκτης δεν είναι δηλωμένος στη λίστα του προπονητή τον μαρκάρουμε και με το ( – ) τον αφαιρούμε από το ηλεκτρονικό φύλλο. Επίσης συμπληρώνουμε τον προπονητή κ βοηθό προπονητή ως επίσης και το χρώμα της φανέλας της κάθε ομάδας πατώντας στο team color. Την διαδικασία αυτή την κάνουμε και για τις δυο ομάδες. Όταν σιγουρευτούμε ότι όλα είναι περασμένα σωστά πατούμε το ΟΚ.

7. Τώρα μεταφερθήκαμε στο φύλλο αγώνα. Πατούμε πάνω αριστερά το κουμπί pdf για να μπούμε στη διαδικασία φύλαξης του φύλλου πατώντας confirm. Το σύστημα αυτόματα παράγει μόνο ένα φύλλο pdf που εμφανίζεται στην οθόνη έτοιμο για αποθήκευση στο memory stick που έχουμε διαθέσιμο. Ακολούθως βγάζουμε το memory stick και το δίνουμε για εκτύπωση από τον εκτυπωτή της στατιστικής ομάδας. Παίρνουμε το τυπωμένο φύλλο και περιμένουμε το 10λεπτο που θα έρθουν οι προπονητές να μας δώσουν πεντάδα.

8. Στο διάστημα μέχρι να έρθουν οι προπονητές ελέγχουμε αν είμαστε σωστή με τον ηλεκτρονικό πίνακα. Στο δεκάλεπτο οι προπονητές μας δίνουν την πεντάδα, και τον αρχηγό που την συμπληρώνουμε με το χέρι. Ακολούθως υπογράφουν το φύλλο.

9. Μπαίνουμε με το κουμπί δεξιά SUB για να συμπληρώσουμε στο ηλεκτρονικό φύλλο την πεντάδα και τον αρχηγό. Μπορεί αυτή την πράξη να την κάνουμε με το edit, αλλά κάποιες φορές μας δημιουργήθηκαν προβλήματα. Άρα όλοι μας ότι αλλαγές μπορεί να υπάρξουν την τελευταία στιγμή πάμε στην λίστα μας μόνο με το SUB.

10. Τέλος είμαστε έτοιμοι για το πρώτο jump ball του παιχνιδιού πατώντας το start game.

Σημείωση: Ο διαχειριστής του computer πρέπει απαραίτητα να το ανοίγει κάθε 2-3 μέρες και να κάνει τα απαραίτητα updates.

ΑΠΟ

Δ.Σ. ΣΚΚΚ